V skladu z veljavno zakonodajo občinska uprava samostojno izvaja upravne, strokovne, pospeševalne in razvojne naloge ter naloge v zvezi z zagotavljanjem javnih služb iz pristojnosti Občine Moravče.
Občinska uprava v upravnem postopku s posamičnimi akti odloča o pravicah in dolžnostih posameznikov in pravnih oseb ter o njihovih pravnih koristih v upravnih zadevah iz lastne pristojnosti in iz prenesene državne pristojnosti.
Občinska uprava Občine Moravče je organizirana kot enovit organ.
Za skupno opravljanje nalog občinske uprave na področju inšpekcije in redarstva so občine Trzin, Komenda, Lukovica, Mengeš, Moravče, in Vodice ustanovile kot enovit organ skupno upravo »Medobčinski inšpektorat in redarstvo«.
Alenka Prelovšek, mag.upr.ved
T: 01/72 47 142
E-pošta: alenka.prelovsek@moravce.si
Delovne naloge:
- pripravljanje in uresničevanje aktov občine v zvezi z ustanoviteljstvom javnih zavodov na področju zdravstvenega varstva, varstva predšolskih otrok, osnovnega šolstva, kulture, športa in rekreacije ter socialnega skrbstva,
- svetovanje občanom glede socialnovarstvene storitve - pomoč družini na domu in občinskih socialnih pomoči,
- planiranje in nadzor nad porabo proračunskih sredstev s svojega delovnega področja,
- pripravljanje gradiv za občinski svet in njegova delovna telesa s svojega delovnega področja,
- sodelovanje z javnimi zavodi.
Marjanca Urbanija, dipl.eko.
T: 01/724-71-43
E-pošta: marjanca.urbanija@moravce.si
Delovne naloge:
- priprava proračuna, zaključnega računa,
- priprava finančno premoženjske bilance,
- izdaja potrdil o plačanih komunalnih prispevkih in drugih prispevkih, ki jih plačujejo občani oziroma investitorji,
- plačilo upravnih taks.
Marija Mal
T: 01/724-71-40
E-pošta: marija.mal@moravce.si
Delovne naloge:
- sprejem vlog,
- podaja splošnih informacij,
- izdaja računov za oglaševanje v občinskem časopisu, uporabo občinskih objektov,
- izdaja potrdil o plačanih komunalnih prispevkih in drugih prispevkih, ki jih plačujejo občani oziroma investitorji,
- plačilo upravnih taks.
Matej Rauch, dipl.inž.gozd.
T: 01/724-71-45
E-pošta: matej.rauch@moravce.si
Delovne naloge:
- vzdrževanje cest
- informacije v zvezi z urejanjem prostora,
- izdaja soglasij za dovoljenja za posege, ki zadevajo infrastrukturne objekte in naprave,
- izdaja soglasij k projektnim pogojem,
- prostorski akti občine, prostorski razvoj in prostorski plan.
Franci Kos
T: 01/724-71-46
E-pošta: franci.kos@moravce.si
Delovne naloge:
- izdaja potrdil iz uradnih evidenc,
- javna razsvetljava,
- ekološki otoki,
- snemanje občinskih in drugih prireditev,
- priprava prispevkov za informativne oddaje za Občino Moravče.
Barbara Baša, univ.dipl.prav. - odsotna (nadomešča Anuška Podvršič)
T: 01/72 47 148
E-pošta: barbara.basa@moravce.si
Delovne naloge:
- investicije,
- področje kmetijstva,
- pripravljanje Uradnega vestnika in gradiva za seje občinskega sveta.
Anuška Podvršič, univ.dipl.prav.
T: 01/72 47 141
E-pošta: anuska.podvrsic@moravce.si
Delovne naloge:
- prodaja in menjava zemljišč,
- izdaja soglasij za prireditve in sejme,
- zapuščene živali,
- področje delovanja društev (razpisi, uporaba prostorov).
Luka Djorovič, dipl.upr.org.
T: 01/72 47 149
E-pošta: luka.djorovic@moravce.si
Delovne naloge
- odmera komunalnega prispevka,
- nudenje strokovne pomoči pravnim in fizičnim osebam pri urejanju prostora,
- vodenje evidence posegov v prostor.
Andrej Lazar, hišnik in Amela Džafić, čistilka
Delovne naloge:
- opravljata tekoča vzdrževalna dela na objektih in napravah v lasti občine,
- vzdržujeta in urejata javne površine,
- izvajata druge naloge s področja komunalnih dejavnosti.
Medobčinski inšpektorat in redarstvo občin
Trzin, Komenda, Lukovica, Mengeš, Moravče in Vodice
Mengeška cesta 9
1236 TrzinT: 01 564 47 20
F: 01 564 47 21
E-pošta: inspektorat@trzin.si
Uradne ure na sedežu inšpektorata, Mengeška cesta 9, Trzin, vsak ponedeljek in sredo med 9. in 11. uro.